MEDIATRAINING

SUCCESVOL

OPTREDEN IN DE MEDIA

Hoe sta ik de media te woord? Wat moet ik doen als ik een microfoon onder mijn neus krijg? Wat zeg ik wel en wat niet? Wat is mijn boodschap? En hoe kom ik goed over?

Marjanne geeft presentaties en trainingen. In haar mediatraining beantwoordt ze vragen als: Hoe sta ik de media te woord? Wat moet ik doen als ik een microfoon onder mijn neus krijg? Wat zeg ik wel en wat niet? Wat is mijn boodschap? En hoe kom ik goed over?


Een interview voor radio, televisie of schrijvende pers vergt meer dan alleen inhoudsdeskundigheid. Voorbereiding is daarbij essentieel. Als u weet hoe de pers werkt, weet u welke mogelijkheden de media u te bieden hebben. Dan kunt u ook op een effectieve en evenwichtige wijze omgaan met de media.


De mediatrainingen zijn dusdanig professioneel, dat u daarna gedegen voorbereid bent op welk mediaoptreden dan ook. De training kan in company worden gegeven, of op locatie.

MEDIATRAINING


De trainingen worden op individuele basis gegeven en in groepen met maximaal 5 deelnemers.

 

Voor wie?

De trainingen zijn voor iedereen, die direct met de media in aanraking komt.

Van directeur tot beleidsmaker, van woordvoerder tot jurist.

 

Wat?

De mediatraining wordt naar uw persoonlijke wensen gemaakt. Naast theorie over de media komt de praktijk ruim aan bod.

Dat kan met een overvalinterview, stand-upper (veel gebruikte vorm van tv-interview bij live uitzendingen), telefonisch interview en interview aan tafel (Pauw en Jinek-setting).



CONTACT GEGEVENS

Eyserweg 4, 6287 NE, Trintelen

06 - 13 63 87 77

OPDRACHTGEVERS

Eerdere opdrachtgevers gingen u al voor:

Kamer van Koophandel, L1 radio & televisie, Continium, Publicafa, Provincie Limburg, GGD, Universiteit Maastricht, Floriade, MUMC/MOVE, BAM, Provada, gemeenten, Sinvest, Veolia, FSI DSM, Huis voor de Zorg, Sevagram en vele anderen.

Marjanne Wassink Communicatie Producties - 2018